Вкажіть номер і ми зателефонуємо Вам!
Хочете зателефонувати нам самі?
+38 098 482 34 02

Базові завдання і вміння дітей старшого віку

У 4 - 5 років:
Навколишній світ
  • Повинен знати назву нашої країни та її столицю; свою адресу.
  • Імена та прізвища своїх батьків; де працюють.
  • Всі явища природи, і в який час року вони бувають.
  • Елементарні правила дорожнього руху (вулицю переходити по пішохідному переході, тільки на зелене світло світлофора)
  • Як розрізняти дерева, трави і чагарники по корі, листі і плодах.
  • Як розрізняти за зовнішнім виглядом зимуючих птахів.
  • Знати різні професії.
  • Вміти відповідати хто, що робить.
  • Знати їстівні і неїстівні гриби.
  • Де і як вирощують овочі та фрукти.
  • Для чого потрібні: аптека, школа, лікарня, магазин, пошта, перукарня.
Увага
  • Виконувати завдання, не відволікаючись, протягом 10 - 12 хвилин. Утримувати в полі зору 6-7 предметів.
  • Знаходити 5-6 відмінностей між предметами.
  • Виконувати завдання по предметному зразку.
  • Знаходити 4-5 пар однакових предметів.
  • Повторювати скоромовку відразу після того, як почув
  • Простукати по столу долонею будь-який простий ритм, повторивши його за дорослим.
  • Повторити за дорослим ряд складів (ка-га-та, та-ти-ду і т.д.) І ряд чисел (сім-два-п'ять, три-шість-дев'ять).
  • Відповісти на питання після читання тексту.
Мислення
  • Складати картинку, розрізану на дев'ять частин.
  • Знаходити і пояснювати невідповідності на картинках.
  • Знаходити і пояснювати відмінності між предметами і явищами. Знаходити серед чотирьох предметів зайвий, пояснювати свій вибір
  • Знаходити в групі слів зайве і зуміти пояснити, чому воно зайве. Визначати послідовність подій
  • Відповідати на такі питання: «якщо річка ширша струмка, то струмок ...», «що виростить з жолудя?», «Взимку йде сніг, а влітку ...?»
Пам'ять
  • Запам'ятати 6-8 картинок протягом однієї-двох хвилин. Запам'ятати 7-8 слів, прочитаних дорослим один-два рази.
  • Запам'ятати і повторити фразу, прочитану дорослим один раз. Наприклад, Таня прокинулася, вмилася, одяглася, поснідала і пішла в школу.
  • Запам'ятати і повторити показані один раз рух за дорослим. Розповісти напам'ять кілька віршів.
  • Переказати близько до тексту прочитаний твір.
  • Порівняти два зображення по пам'яті.
  • Вміти відповідати на питання дорослого за змістом картинки.
Елеменарні математичні уміння
  • Вважати в межах десяти (20).
  • Правильно користуватися кількісними і порядковими числівниками.
  • Порівнювати числа, як ызнаходяться поруч в межах десяти; встановлювати кількість більше або менше іншого. Відповідати на такі питання, наприклад: «Поїзд з п'яти вагонів менше поїзда з шести вагонів. Скільки потрібно причепити вагонів до першого поїзду, щоб кількість вагонів було однакова (рівним)? » Порівнювати по десяти предметів різної величини, розміщуючи їх в ряд у порядку зростання або зменшення по довжині, ширині, висоті, а також розуміти співвідношення між ними.
  • Розрізняти геометричні фігури: коло, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник.
  • Знаходити схожі на них предмети в навколишньому середовищі. Орієнтуватися на аркуші паперу і в просторі (праворуч, ліворуч, попереду, ззаду і т.д.).
  • Знати послідовність днів тижня, частини доби.
Дрібна моторика
  • Застібати ґудзики, гачки, блискавки, закручувати кришки, заводити механічні іграшки ключиком.
  • Зав'язувати вузли на товстій мотузці.
  • Малювати в повітрі.
  • Різати ножицями.
  • Плескати в долоні тихо і голосно, в різному темпі.
  • Відтворювати прості рухи, показані дорослим.
  • Ліпити з пластиліну фігурки тварин, людей, різні предмети.
  • Повторювати руху пальчикової гімнастики.
Розвиток мовлення
  • Правильно вимовляти всі звуки.
  • Говорити не поспішаючи, розповідати з виразом.
  • Підтримувати невимушену бесіду.
  • Складати по картинці зв'язкові розповіді з 5-6 речень.
  • Продовжувати розповідь, розпочату дорослим.
  • Складати розповіді з особистого досвіду. Наприклад, про минулий день, про свої заняття і т.д.
  • Підбирати по ланцюжку слова, які починаються на останню букву попереднього слова. Наприклад: кіт-ток-каша-автобус-стіл.
  • Давати характеристику предмету, розповідаючи про нього все, що знаєте (форму, розмір, смак, колір і т. д.).
Оволодіння грамотою
  • Правильно вимовляти всі звуки.
  • Говорити не поспішаючи, розповідати з виразом.
  • Підтримувати невимушену бесіду.
  • Складати по картинці зв'язкові розповіді з 5-6 речень.
  • Продовжувати розповідь, розпочату дорослим.
  • Складати розповіді з особистого досвіду. Наприклад, про минулий день, про свої заняття і т.д.
  • Підбирати по ланцюжку слова, які починаються на останню букву попереднього слова. Наприклад: кіт-ток-каша-автобус-стіл.
  • Давати характеристику предмету, розповідаючи про нього все, що знаєте (форму, розмір, смак, колір і т. д.).
Made on
Tilda