Вкажіть номер і ми зателефонуємо Вам!
Хочете зателефонувати нам самі?
+38 098 482 34 02

Базові завдання і вміння дітей середнього віку

У 3 - 4 роки:
Навколишній світ
  • Називати своє ім'я та прізвище; імена тата, мами, бабусі, дідусі.
  • Сказати, скільки років.
  • Назвати місто, в якому живеш; свою домашню адресу.
  • Сказати в яку пору року буває сніг, ростуть квіти, літають метелики, ліплять сніговиків, тане сніг, на деревах жовтіють і червоніють листя.
  • Назвати 2-3 дерева, кілька квітучих трав'янистих рослин.
  • Називати чим відрізняються домашні тварини від диких і їх дитинчат.
  • Розрізняти і називати погодні явища.
  • Називати кілька професій.
  • Називати звичні побутові предмети, їх величину, колір і форму, призначення, суттєві деталі і частини предметів.
Увага
  • Повторювати за дорослим рухи в певній послідовності.
  • Плеснути в долоні тоді, коли дитина почує певне слово, яке вимовляється неодноразово в певному переліку слів.
  • Складати по запропонованому зразку з конструктора прості споруди.
  • Знаходити спільне та відмінне між двома іграшками і в картинках.
  • Знаходити однакові предмети без сторонньої допомоги.
  • Складати розрізану на 2-4 частини картинку.
  • Виконувати завдання, не відволікаючись протягом 5- 7 хвилин.
  • Утримувати в полі зору 4-5 предметів.
Мислення
  • Підбирати самостійно вкладинки в потрібні отвори, збирати пірамідку без допомоги дорослого в потрібному порядку.
  • Називати узагальнюючим словом кожну групу предметів: 1) кішка, вівця, собака, кролик, корова, коза, кінь; 2) білка, їжачок, ведмідь, лисиця, вовк, заєць; 3) троянда, волошка, ромашка, дзвіночок, кульбаба; 4) плаття, майка, штани, шорти, сорочка, спідниця; 5) стіл, стілець, шафа, ліжко, диван, крісло.
  • Знаходити зайвий предмет у всіх групах і правильно пояснювати свій вибір. Знаходити пару кожному предмету.
  • Відповідати на питання: «для чого потрібні вікна в будинку? Скільки ніг у кішки? Що потрібно зробити, щоб чай став солодким? »Підбирати протилежні слова: слон великий, а миша ..., чай гарячий, а морозиво ..., вата легка, а камінь ..., вдень світло, а вночі ..., цегла твердий, а подушка ..., дерево високе, а пеньок ..., річка широка, а струмочок ...
  • Розв'язувати прості логічні задачі.
  • Знаходити на картинці, де зображені нісенітниці 3-4 невідповідності.
  • Пояснювати, що не так і як насправді повинно бути.
Пам'ять
  • Повторювати за дорослим на слух кілька складів по порядку: па-ба-па; ти-ди-ма-бі.
  • Точно виконувати завдання, що складаються з 3х-4х команд: піти в кімнату, взяти м'ячі, принести його і віддати мамі.
  • Визначати з однієї спроби предмет, який зник.
  • Поставте перед малюком п'ять предметів, називаючи кожен, попросіть відвернутися, а в цей момент сховайте одну з них; малюк повинен буде визначити, який предмет зник.
  • Повторити за дорослим 4-5 слів: будинок, чашка, книга, стіл, дерево.
  • Повторювати на слух цифри в певному порядку: п'ять-два-чотири-десять.
  • Розповідати на пам'ять кілька віршів.
  • Переказувати зміст почутої казки.
  • Запам'ятовувати вміст сюжетного малюнка.
  • Відтворювати в пам'яті те, що недавно відбулося, а також яскраві події свого життя.
Елеменарні математичні уміння
  • Показувати в кімнаті предмети, які по одному, і тих, яких багато.
  • Показувати предмети, які за формою схожі на круг, квадрат, прямокутник, трикутник, овал.
  • Показувати праву і ліву руку, а також предмети, які знаходяться праворуч від неї і зліва.
  • Показувати, що знаходиться вгорі і внизу від дитини.
  • Порівнювати групи предметів, використовуючи прийоми накладення і додатку; пояснювати словами, яких предметів більше, або менше, порівну.
  • Порівнювати два, три предмети за величиною (довжині, ширині, висоті); пояснювати словами, який предмет більший (менший), довший (коротший), ширший (вужчий), вищий (нижчий).
  • Впізнавати і називати квадрат, коло, трикутник, прямокутник овал.
  • Розуміти слова: верхня, нижня, ліворуч, праворуч, праворуч, ліворуч.
Дрібна моторика
  • Запускати дрібні дзиги.
  • Кистями рук робити ліхтарики.
  • Застібати ґудзики, гачки, блискавки.
  • Зав'язувати вузли на товстій мотузці.
  • Нанизувати великі намистини на нитку.
  • Показувати в повітрі колечка, поперемінно поєднуючи кожен палець з великим.
  • Проводити лінії точно по точках, не відриваючи олівця від паперу.
  • Заштриховувати фігури рівними прямими лініями, не виходячи за контури.
  • Акуратно розфарбовувати малюнки, не виходячи за контури.
  • Проводити лінії по середині доріжки, не виходячи за її краю.
  • Проводити вертикальні, горизонтальні і похилі лінії потрібного розміру.
Розвиток мовлення
  • Що вміють робити тварини (риба плаває, заєць стрибає, птах літає, змія повзає, людина ходить).
  • Вміти складати описову розповідь з трьох-чотирьох речень після розгляду предмета або сюжетної картинки.
  • Вимовляти всі голосні і приголосні звуки, крім шиплячих ( [ж], [ш], [ч], [дж]) і сонорних ([в], [м], [н], [н'], [л], [л'], [р], [р'], [й]).
  • Погоджувати слова в роді, числі, відмінку.
  • Розуміти узагальнюючі слова: меблі, транспорт, іграшки, взуття, одяг, посуд, фрукти, овочі.
  • Правильно вживати іменники з прийменниками: в, на, під, за.
  • Вживати речення з однорідними членами.
  • Відповідати на найпростіші питання.
Made on
Tilda