Вкажіть номер і ми зателефонуємо Вам!
Хочете зателефонувати нам самі?
+38 098 482 34 02

Базові завдання і вміння раннього вікового періоду:

У 2 - 3 роки:
Увага
Розвивати увагу і вміння концентрувати увагу (вміння зосереджуватись на одному або декількох об'єктах). Концентрируючи своє враження, дитина вимагає зосередження на виконанні конкретного завдання, при цьому об'єм своєї уваги звужується і розглядає об'єкт, який представляє малішу більш детально, відзначає і ярко.
Навчити розподіляти увагу - здатність дитини концентруватися не на одному, а на двох або більшій кількості різних об'єктів. Це дає можливість дитині одночасно здійснювати різні дії і стежити за декількома незалежними процесами, не втрачаючи жодного з поля зору.
Розширити обсяг уваги - здатність свідомості дитини охоплювати одночасно велику кількість об'єктів, що відображаються в даний момент. Свідомість дитини може відображати одночасно від 5 до 7 об'єктів.
Навчити переключати увагу - осмислено переключати увагу з одного об'єкта на інший, швидко орієнтуватися в ситуації і переходити від однієї діяльності до іншої.
Мислення
Розвинути сприйняття ознак предметів - розрізняти і засвоювати предмети і явища зовнішнього світу. Розрізняти колір і форму предмета, називати геометричні фігури, порівнювати відповідні форми, знаходячи їх у знайомих речах (м'яч схожий на кулю, книга - на прямокутник).
Розвивати логічне мислення - самостійно порівнювати, міркувати, аналізувати, встановлювати закономірності, робити висновки.
Узагальнювати предмети по виду (іграшки, чашки і т.д.)
Відрізняти предмети за формою (куля і кубик), величиною (більше, менше), кольором (два-три кольори).
Складати пірамідки з кілець двох кольорів, або підбирати предмети за формою, кольором, як показує викладач.
Загальна моторика
Самостійно ходити (прямо, по колу, що чергується кроком);
Кидати м'ячик (вперед, вгору, вниз);
Переступати через перешкоди;
Виконувати прості побутові дії (принеси, віднеси, покласти, тримати ложку, пити з чашки і т.д.)
Грати з предметами за їх призначенням (годувати ложкою, причісувати гребінцем і т.д.).
Танцювати під музику, копіюючи показані рухи.
Мовлення
Розвивати мовлення - один з важливих факторів успішного інтелектуального розвитку дитини. Якщо малюк добре говорить, у нього зазвичай немає проблем у спілкуванні з однолітками, він добре засвоює матеріал на заняттях, правильно відповідає на питання, вміє висловлювати свої думки. Спеціальні заняття з розвитку мовлення зроблять мова дитини більш чіткої, правильної, виразної, збагатять його словниковий запас, розвинути зв'язне мовлення.
Знати до 40 слів, пов'язувати їх в речення;
Відповідати на питання хто (що) (по картинці);
Слухове сприймання
Реагувати на емоційне забарвлення голосу
Реагувати на різні мелодії, наспівувати.
Реагувати на різні мелодії, наспівувати.
Реагувати на різні мелодії, наспівувати.
Дрібна моторика
Розвивати дрібну моторику і координацію руху рук. Малювати на папері овали, зигзаги, прямі (відносно) лінії.
Рівень розвитку дрібної моторики - один з показників інтелектуального, розвитку малюка. Зазвичай дитина, що має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно міркувати, у неї досить розвинена пам'ять і увага, зв'язне мовлення.
Made on
Tilda